בומנייט לבית: 3 טיפים להטמעת בטון

בומנייט לבית: 3 טיפים להטמעת בטון

כשחושבים על בניה מבטון או על בומנייט לבית, קשה לדמיין איך הוא יתאים כחלק עיצובי לבית פרטי. הורגלנו לחשוב על הבטון כדבר ששייך רק למקומות סואנים ולתעשייה הכבדה.

הוא גורם לנו לחוש אפרוריות, בנאליות ותחושה מיושנת. היום תפיסה זו השתנתה פלאים. בזכות טכניקות בנייה מתקדמות וטכנולוגיה חדשנית ניתן לעצב ו"לשחק" עם הבטון באופן שאפשר ליצור עיצוב המדמה כמעט כל חומר אחר ואפילו להראות יוקרתי יותר וטוב בהרבה.

מספיק לראות בטון מוחלק המעוצב בסגנון של מרצפות עץ כדי להתפעל ולא להאמין למה שרואות העיניים. אפשר להתבלבל בקלות ולחשוב שמדובר בפרקט אמיתי.

מה היא שיטת הטמעת הבטון לבית?

באמצעות טכניקת הטמעת בטון – בומנייט לבית אפשר ליצור כמעט כל סוג של טקסטורה ועיצוב פנים וחוץ לבית. השימוש בבומנייט נפוץ ביותר מאחר והוא משתלב ותופס מקום כבוד בסגנון העיצוב המודרני.

ניתן בקלות להשיג מראה השונה מהבטון הרגיל שאנו מכירים, באופן שהתוצאה המתקבלת תראה כמו חומר אחר יוקרתי יותר. בעלי בתים רבים בוחרים לעצב את בתיהם באמצעות בומנייט לבית והטמעה דקורטיבית של בטון.

3 טיפים להטמעת בטון ובומנייט לבית

אנו באתר נשבר לי, יודעים שלפני שמתחילים לעבוד על עיצוב הבית באמצעות מרצפות בטון, כדאי לקבל קודם 3 טיפים שיביאו לתוצאות טובות יותר לבית שלכם:

  • למדו לעומק על בומנייט – מדובר במותג בתחום עיצוב מרצפות הבטון. למדו עד כמה ניתן ליישם עבודות שיפוץ ועיצוב בביתכם, האם התשתיות שלכם ערוכות לכל שינוי, איזה סוגים של הטמעת בטון קיימים בשוק, איזה סוגים של מרצפות הכי מומלצים, מה הכי מתאים לבתים פרטיים, האם מה שמציעים הקבלנים אליהם פניתם מתאים לכם ועוד.
  • בצעו סקר שוק רחב– קבלנים רבים עובדים עם בטון, אך לא תמיד כולם יודעים לעבוד כמו שצריך על עיצוב בטון ואדריכלות פנים וחוץ. מאחר ומדובר בתחום שממשיך להתפתח ולהשתכלל, וודאו כי אתם מקבלים שירות מעסק אמין ומקצועי. עסק כזה שיש לו את הוותק והניסיון לעבוד עם כל החומרים. בקשו לראות עבודות ופרויקטים קודמים של העסק. בקשו לראות מה קבלן הביצועים מציע ועם איזה מבחר של חומרים הוא עובד. התייעצו איתם ותגידו להם איזה סגנון אתם רוצים שיהיה בבית שלכם. אחרי הכול מדובר בסגנון והטעם שלכם בנכס הפרטי שהשקעתם בו רבות.
  • בררו בנוגע לתחזוקה שוטפת של המרצפות. שאלו ממה מורכבת בלילת הבטון, מה הם החומרים שמהם עשויים המרצפות, מה יכול לפגוע בהן, איך לשמור על מראה חלק וברק בוהק לאורך זמן ואיך שומרים על ניקיונן ועמידותן לאורך זמן. מדובר בהוצאה לא קטנה עבור ביתכם, ובוודאי תרצו את הטוב ביותר עבור הנכס הפרטי שלכם שיישאר לזמן רב.

מהפכת עיצוב הבטון כבר מזמן לא שייכת רק לאריסטוקרטים ולחברה הגבוהה. יותר ויותר אנשים פונים לבעלי מקצוע ובוחרים לעצב מחדש את חצרותיהם במרצפות בטון דקורטיביות. מדובר בצעד חכם שיביא לנכס שלכם יוקרה וסגנון יוצאי דופן.