טיול דרך קנדה: מסלול מוצע של חודש

המשתרע על פני 9,306 ק"מ (5,780 מייל) ושישה אזורי זמן, קנדה היא המדינה השנייה בגודלה בעולם. זהו ביתם של קווי חוף מחוספסים, ערבות עצומות, יערות בוריאלים צפופים, רכסי הרים נישאים ומעלה כשני מיליון אגמים.

אבל מה שמייחד את קנדה הוא תושביה. זה מקום המאמץ את המגוון שלו ומעודד אנשים להיות ידידותיים, אכפתיים ומנומסים.

אולם בגלל גודלו הרב, נסיעה ברחבי קנדה יכולה להיות מעט מאתגרת. טיסות פנים יקרות מאין כמוה בגלל תחרות נמוכה, ומחוץ לחלק המזרחי, הרכבות לא מגיעות למקומות רבים.

זה אומר שאם אתה באמת רוצה לראות את קנדה, אתה צריך לנהוג.

כדי לעזור לך לחקור את המדינה המדהימה הזו, כריס אולדפילד, חבר הצוות הקנדי שלנו , עזר ליצור מסלול הצעה זה לנסיעה בחודש. זה ארוז, מכיוון שיש לך הרבה אדמה לחיפוי. עם זאת, זה גם לא ממהר מדי (אם כי אתה יכול בקלות להאריך את זה גם לשישה או שמונה שבועות).

(הערה: קנדה היא ענקית, ויש הרבה מסלולים ומסלולים שתוכלו לקחת. זה בשום אופן לא מקיף אלא נועד לתת לכם סקירה טובה והיכרות עם הערים והמראות העיקריים.)

ימים 1-3: ונקובר, לפני הספירה

התחל את ההרפתקה שלך ב ונקובר , אחת הערים הקנדיות האהובות עלי. הוא תחוב בין האוקיאנוס להרים, מה שהופך אותו לגן עדן לכל מי שאוהב את הטבע.

זו גם העיר השלישית בגודלה בקנדה, כך שיש הרבה מה לראות ולעשות בזמן שאתה כאן. יש כאן גם סצנת אוכל מדהימה.

הנה כמה הצעות שיעזרו לך להתחיל את הטיול שלך ממש:

  • בקר באי גרנוויל – האי גרנוויל הוא רובע קניות באמצע עִיר. זה גם מוקד לאוכלים. חקור את השוק הציבורי, קח בירה בחברת הבירה של גרנוויל איילנד ושוטט בחנויות המגניבות. יש כאן גם גלריות, כמה מקומות לאמנויות הבמה וכל מיני אירועים ופסטיבלים שנערכים גם כאן!
  • תיהנו מהנוף הנשקף מההר גרוז ' – סעו על הגונדולה למעלה, שם תוכלו ליהנות מהנוף מעל המטרופולין וההרים. יש המון מסלולים לטיולים בקיץ וקטעים לסקי ולסנובורד בחורף. אתה יכול גם לטייל למעלה (שנמשך 1.5-2 שעות) ואז להוריד את הגונדולה תמורת 15 דולר CAD בלבד.
  • תירגע בפארק סטנלי – ממוקם בלב העיר, פארק עצום זה (יער גשם טבעי של 400 דונם) הוא מקום מושלם להימלט מההמולה של מרכז העיר. שביל החוף שלה ממש על האוקיאנוס השקט הוא מקום נחמד לטייל בו, לשחות או לרכוב על אופניים. יש כאן גם מגרשי ספורט ומעל 20 ק"מ של שבילים.
  • הולכים על גשר התליה קפילאנו – גשר תלוי ארוך באורך 450 מטר וגובהו 230 מטר ומציע נוף של היערות והשבילים שמסביב. אני לא אוהב גבהים, אבל זה שווה לנוף! הכרטיסים הם $ 54 CAD.

לקבלת הצעות נוספות, הנה רשימה מפורטת של דברים לראות ולעשות בוונקובר .

איפה להישאר

  • Cambie Hostel Gastown – ממוקם ברובע גאסטאון ההיסטורי, אכסניה זו כוללת מיטות נוחות, משותף קטן מקום לבילוי וגישה לקמבי, הבר של האכסניה.
  • HI Vancouver Downtown – HI Vancouver Downtown ממוקם באזור שקט יותר של העיר, ומציע מיקום טוב לטיולים ברחובות גרנוויל ודייווי הפופולריים, המציעים שפע של בתי קפה, ברים, מועדונים , מסעדות וקניות.
  • Samesun Vancouver – עם מיטות תרמילים נעימות, חדרי אמבטיה נקיים, מטבח מאובזר וארוחת בוקר חינם (כולל ביצים ודגנים חמים), זו האכסניה האהובה עלי ביותר בעיר.

הנה רשימת ההוסטלים השלמה שלי עם הצעות נוספות עוד יותר!

יום 4-5: ויסלר, לפני הספירה ממוקם 90 דקות מוונקובר, ויסלר הוא ביתם של אתרי הסקי הגדולים ביותר בצפון אמריקה. אם אתם מבקרים בחורף, הקפידו לעלות על המדרונות.

בקיץ יש המון פעילויות בחיק הטבע כמו טיולים, שחייה, רכיבה על אופניים, רוכסן, וצפייה בדובים. יש גם גונדולה של פסגה לשיא של 4.4 ק"מ בה תוכלו ליהנות מנופי ההרים המדהימים העוטפים את האזור.

היכן להישאר
Airbnb ו- Booking.com יהיו הבחירות הטובות ביותר שלך כאן. הזמן מראש, מכיוון שהם מוזמנים במהירות!

ימים 6-8: הפארק הלאומי באנף, א.ב.

הבא, פנה מזרחה לפארק הלאומי באנף. זוהי נסיעה של 8.5 שעות, כך שתוכלו לפרק אותה עם שהייה בקמלו או רק שריר בבת אחת.

באנף מתגוררים שניים מהמקומות הציוריים ביותר (והכי אינסטגרמיים) של קנדה: אגם מוריין ואגם לואיז. הם מראות פופולריים להפליא, אז הגיע לשם מוקדם כדי לנצח את ההמונים.

מעבר לצילום כמה יריות ראויות לאינסטה, יש המון טיולים ליהנות בהרים שמסביב. זה מקום יפה להירגע בביתן כפרי או בבקתה או לצאת לקמפינג (תוכלו לשכור ציוד קמפינג אם אין לכם כאלה).

הקפד לבלות זמן מה גם בעיר באנף. זו עיירת נופש מתויירת אבל היא גם סופר מוזרה ומקסימה.

היכן להישאר
Airbnb תהיה האפשרות הטובה ביותר שלך אם אתה בתקציב. אם מתחשק לך להתרפק על אתר נופש יוקרתי או אכסניה, השתמש ב- Booking.com .

לקמפינג, אתה יכול להשתמש ב- באתר ממשלתי זה להזמנת אתר בפארק.

הערה : אם יש לך יותר מחודש לטיול שלך, שקול לעצור בגן הלאומי ג'ספר לפני שתמשיך לבאנף. זה נסיעה של תשע שעות נוספות מוויסלר אבל היופי הטבעי כאן נשמט מלסת (ברצינות, חפשו בגוגל "הפארק הלאומי ג'ספר" – זה מדהים!).

ימים 9-10: קלגרי, א.ב.

קלגרי , יעד שמתעלם ממנו לעתים קרובות, נמצא רק 90 דקות מבאנף ו שווה לבלות בה כמה ימים. זו עיר קוסמופוליטית עם קסם קאובוי מחוספס ופרוע. יש הרבה טיולים רגליים, קיאקים, סקי, רפטינג וקמפינג בקרבת מקום. והעיר עצמה היא אחת התוססות בקנדה, בייחוד בתקופת קלגרי סטמפדה ביולי, המושכת אליה עשרות אלפי אנשים מרחבי העולם.

הנה כמה דברים לראות ולעשות במהלך ביקורך:

  • השתתף בסטמפדה של קלגרי – הסטמפדה של קלגרי היא רודיאו שנתי. צפו במירוצי צ'אקווגון, רכיבה על שוורים, קונצרטים, טיולי קרנבל ואוכל הוגן אינסופי (חמאה מטוגנת בשמן עמוק, מישהו?). הכרטיסים מתחילים ב- $ 18 CAD.
  • בקר בפארק המחוזי Fish Creek – Fish Creek יושב לאורך נהר Bow והוא מושלם להליכה, רכיבה על אופניים וגלגיליות. בקיץ אנשים מגיעים לכאן לדוג, לשחות ולברביקיו. זה מקום מהנה ומרגיע להתעמל וליהנות ממזג האוויר.
  • קפיצות מבשלת בירה – בקלגרי יש מספר עצום של מבשלות בירה ומבשלות מלאכה קטנות. חברת מבשלת האזרח, חברת משקאות קולד גארדן וביג רוק הם כמה מהאהובים עלי. אתה יכול לקחת סיורי מבשלת בירה בסביבות 25 $ CAD או לערוך סיור מבשלות בסביבות 90 $ CAD.
  • צפו בתצפית ממגדל קלגרי – נבנה בשנת 1967, מגדל קלגרי מנציח את מאה שנה לקנדה. מלמעלה, הוא מציע נוף ללא הפרעה של הרי הרוקי. למרפסת התצפית רצפת זכוכית שמוסיפה ריגוש נוסף לביקור שלכם (אם אתם אוהבים גבהים, כלומר). הכרטיסים הם $ 18 CAD.

לקבלת הצעות נוספות, עיין במדריך החינמי המקיף שלי לקלגרי!

היכן להישאר

  • HI City City Center – זהו האכסניה הטובה ביותר בעיר. הוא שופץ לאחרונה, כולל מטבח מאובזר במלואו, כולל מגבות, והמיטות נוחות.

אם הוסטל הוזמן, השתמש ב- Airbnb . הקפידו להזמין מקום מראש אם תהיו כאן לסטמפדה.

ימים 11-12: רג'ינה, SK

ממוקם שבע שעות מזרחית לקלגרי, רג'ינה, בירת ססקצ'ואן, נקראת על שם המלכה ויקטוריה (רגינה) הוא לטיני עבור "מלכה"). הפרובינציה שטוחה להפליא ונשלטת על ידי שטחים חקלאיים – ולכן לעתים קרובות מתעלמים ממנה.

רגינה, בה מתגוררים פחות מ -240,000 איש, היא עיר קטנה ששווה ביקור מהיר. הנה כמה דברים מומלצים לראות ולעשות בזמן שאתה כאן:

  • בקר במוזיאון המלכותי של ססקצ'ואן – מוזיאון היסטוריה טבעית זה נפתח בשנת 1906 ומשמש ביתם של העולם צוות השחקנים הגדול ביותר של T. rex וכן תערוכה מעוררת תובנות על אומות העולם הראשונה בקנדה. זה מקום חינוכי לבקר בו אם אתה מטייל עם ילדים.
  • צפו ב- Roughriders – ה- CFL (התשובה של קנדה ל- NFL) פופולרי כאן מכיוון שרג'ינה היא ביתם של אחת הקבוצות הטובות בליגה, ה- Roughriders. אם אתם מבקרים בין יוני לנובמבר, צאו למשחק באצטדיון הפסיפס והתפרעו עם המקומיים! הכרטיסים מתחילים ב- $ 32 CAD.
  • סיור בבניין המחוקק – בניין המחוקקים בססקצ'ואן הוקם בשנת 1912. זהו אתר היסטורי לאומי ונכס מורשת והוא ביתם של אחד השולחנות ששימשו את אבות הקונפדרציה כאשר הם גיששו את תוכניותיהם ליצור קנדה מאוחדת. צאו לסיור מודרך (הם נמשכים כ- 30 דקות) ולמדו על ההיסטוריה של המחוז.

היכן להישאר
Airbnb ו- Booking.com יהיו הבחירות הטובות ביותר שלך כאן, בהתאם לתקציב שלך איזה סוג אירוח אתה מחפש.

ימים 13-14: וויניפג, מ.ב

וויניפג הוא אחד היעדים העדכניים של קנדה. בירת מניטובה, היא ממוקמת שש שעות מרג'ינה והיא ביתם של סצנת אוכל מתפתחת. יש כאן גם קהילת אמנות ותרבות הולכת וגדלה.

למרות שהיא ידועה בחורפים הקשים שלה, וויניפג עבדה קשה כדי להתפתח לעיר ברמה עולמית. לאט אבל בטוח, זה מצליח. עצרו יום או יומיים ובדקו כמה מהמראות הטובים בעיר:

  • ראה את המוזיאון הקנדי לזכויות אדם – מוזיאון זה מדגיש את המשברים והתפתחות זכויות האדם. בקנדה ובעולם כולו. נפתח בשנת 2008, זהו המוזיאון הלאומי היחיד מחוץ לאוטווה.
  • צפה במפציצים הכחולים – לקבלת פעולה נוספת של CFL, תפוס משחק של Blue Bombers. הקבוצה הוקמה בשנת 1930 והיא אחת הטובות בליגה.
  • חקור את האתר ההיסטורי הלאומי של פורקס – פארק עירוני זה הוא מקום מרגיע לקרוא או לערוך פיקניק. בצומת שני נהרות זה היה משמעותי מבחינה היסטורית לסחר בין הילידים לאירופים, כאשר ההתיישבות האנושית חזרה עד 6,000 שנה.
  • בקר במנטה המלכותית הקנדית – אם אתה אספן או סתם סקרן כיצד מייצרים מטבעות, עצור ליד הנענע. זה מיוצר מעל 55 מיליארד מטבעות עבור 75 מדינות שונות. כאן נוצרים למעלה מ -1,000 מטבעות! הסיורים הם 8 דולר קנדי.

היכן להישאר
אם אתה בתקציב, נסה תחילה את Airbnb . אם אתם מחפשים בית מלון, Booking.com מציע את המחירים הטובים ביותר.

ימים 15-16: Thunder Bay, ON

הגיע הזמן לאונטריו! זו נסיעה של שמונה שעות, כך שתוכל לעצור בדרך כדי לפרק את הטיול (יש טונות של פארקים, קמפינגים, ועיירות קטנות שאתה יכול להישאר בהן לאורך הדרך).

משתרע על קצה אגם סופריור, מפרץ הת'אנדר היא אחת הערים הגדולות בצפון אונטריו. זה רק שעה מגבול ארה"ב והיא אחת הערים השמשות ביותר במזרח קנדה.

הנה כמה דברים לראות ולעשות בזמן שאתה כאן:

  • ראה את אנדרטת טרי פוקס – בשנת 1980, ניצול הסרטן טרי פוקס לצאת לרוץ ברחבי קנדה כדי לגייס כסף לחקר הסרטן. הוא עשה זאת על רגל אחת בלבד (הוא איבד את השנייה מסרטן). הוא הצליח לרוץ 143 יום רצוף (5,373 ק"מ, או 3,339 מייל) לפני שחזר הסרטן שלו והוא נאלץ לדחות את מסעו.
  • צאו לטייל בענק הנרדם – פארק המחוז הענקי ישן ממוקם על אגם סופיריור ומציע 80 ק"מ מסלולי טיול, כולל טיולי יום קצרים וגם מסלולים מרובי ימים.
  • בקר בפארק ההיסטורי של פורט וויליאם – בפארק זה ממוקם פורט וויליאם המשוחזר, עמדת סחר בפרוות משנת 1816. יש נפח, קופר ובנאי קאנו מסורתי, ואתה יכול אינטראקציה עם שחקנים המגלמים את האנשים השונים שהיית פוגש כאן במאה ה -19.

איפה להישאר
ל- Airbnb אין כאן הרבה אפשרויות, אבל אם אתה יכול למצוא אחת, הם מתחילים ב 45 $ CAD ללילה . למלונות ומוטלים, השתמשו ב- Booking.com .

ימים 17-19: פארק המחוז אלגונקווין, ON

הגיע הזמן להתרחק מהכל ולבלות קצת זמן בטבע. פארק המחוז אלגונקווין משתרע על פני 7,653 קמ"ר אדירים (2,955 קמ"ר) והוא ביתם של דובים שחורים, איילים, שועלים, בונים, זאבים וכל מיני ציפורים וצמחים.

בפארק ישנם כמה קמפינגים שונים, עשרות מסלולי הליכה ולמעלה מ -1,500 אגמים (זה מסיבי!). אתה יכול גם לשכור סירות קיאקים כדי לחקור ולהעמיק יותר בפארק. ניתן גם לבצע צילומים מרובי-ימים.

גם אם אתה חניך מתחיל ואין לך ציוד, תוכל לשכור את מה שאתה צריך כדי לקבל מפלט מהנה ומרגיע במחיר של פחות מ- $ 50 CAD ליום.

ימים 20-23: טורונטו, ON

הניצב על חוף אגם אונטריו רק כמה שעות דרומית לפארק, טורונטו נחשבת לעתים קרובות ל ניו יורק מקנדה. אמנם אין לה קסם של ערים כמו ונקובר או מונטריאול , אך היא העיר הגדולה והמגוונת ביותר במדינה. למעשה, מכיוון ש -50% מהאוכלוסייה הם ילידי חוץ, היא נחשבת לאחת הערים המגוונות בעולם.

יש כאן המון לראות ולעשות. להלן מספר הצעות שיעזרו לך להתחיל:

  • בקר במגדל CN – מגדל CN האיקוני מתנשא לגובה 550 מטר והוא מתקן קו הרקיע של טורונטו. הוא מציע נופים פנורמיים, קניות ואוכלים ב -360 מעלות במסעדה (היקרה) שלו. אם מזג האוויר נאה (ויש לכם קצת כסף נוסף להוציא), תוכלו גם ללכת לאורך הקצה החיצוני של המגדל. זה תיירותי ויקר אבל כיף!
  • תירגע באי טורונטו – בילו יום לא יקר בפארק האי טורונטו ותהנו מהחוף, שחקו כדורעף, עשו פיקניק, ותשקפו מהמים את הנוף של העיר.
  • בקר ב- ROM – במוזיאון רויאל אונטריו יש אלפי חפצים ודוגמאות המפוזרים על פני 20 מוצגים. ישנם תצוגות על דינוזאורים, סין העתיקה, הקנדים הילידים, אירופה מימי הביניים, מצרים העתיקה ועוד. זה המוזיאון הכי טוב בעיר ומקום מהנה לילדים ולמבוגרים כאחד!
  • היכה על החוף – החופים ליד אגם אונטריו הם דרך מרגיעה לבלות את היום במהלך הקיץ הלח. תוכלו לטייל לאורך הטיילת, לאכול באחת מהמסעדות הרבות, או לשכור סירה ולצאת לאגם. כמה מהחופים הטובים ביותר הם שרי, וודביין ואי סנטר.
  • שוק וונדר קנזינגטון – שכונה בוהמיינית זו מציעה שילוב אקלקטי של מסעדות וחנויות אלטרנטיביות. זה נהיה די שוקק בקיץ, ולעתים קרובות יש גם קונצרטים בחינם. זה אחד המקומות האהובים עלי לשוטט!

לקבלת הצעות נוספות וטיפים לחיסכון בכסף, עיין במדריך החינמי שלי לטורונטו!

איפה להישאר
מלונות בטורונטו הם יקרים, אז השתמש ב- Airbnb אם אתה בתקציב. אם אתה רוצה להישאר באכסניה, Planet Traveler Hostel הוא הטוב ביותר בעיר.

ימים 24-26: אוטווה, ON

הבא, פנה מזרחה לבירת קנדה. בעוד אוטווה לא זוכה לאהבה שעושות ערים כמו טורונטו ומונטריאול, זו בהחלט עדיין עיר ששווה לבקר בה – במיוחד אם אתה חובב היסטוריה כמוני!

ממוקם ארבע שעות מ טורונטו , הוא מלא בבניינים היסטוריים ומוזיאונים, ונמצא במרחק הליכה קצר מקוויבק (המחוז דובר הצרפתית בקנדה).

הנה מה שהייתי מתמקד בו באוטווה במהלך שהותכם:

  • שוטטו בשוק העוקף – שוק עצום זה מלא במסעדות, חנויות ופתוחות -דוכני אוויר. יש הרבה שקורה כל השנה, אם כי בקיץ הוא שוקק תוצרת טרייה ובעלי מלאכה מקומיים רבים. אם אתם מחפשים מזכרת או סתם רוצים לצפות באנשים, זה המקום!
  • בקר במוזיאון הציביליזציה הקנדי – אמנם מבחינה טכנית לא באוטווה (זה מעבר לנהר בקוויבק), המוזיאון ברמה עולמית זה הוא אחד הטובים בכל קנדה. זה עושה עבודה מדהימה להציג את כל ההיסטוריה של קנדה, כולל כמה תערוכות תובנות על האומות הראשונות. יש גם המון תערוכות ידידותיות לילדים. אסור להחמיץ את המוזיאון הזה!
  • נסה זנב בונה – אלה לא זנבות בונה ממש, אל תדאג! הם קינוחים מענגים הדומים לסופגנייה שטוחה, עשויים בצק מטוגן ומכוסים בכל מיני תוספות מתוקות. הם חובה!
  • בקר במוזיאון המלחמה הקנדי – קנדה ידועה כאומה שלווה, אך היא הייתה מעורבת גם בחלקה ההוגן של הסכסוכים. מוזיאון זה עושה עבודה מצוינת בהבלטת ההיסטוריה הצבאית של קנדה. יש בו תערוכות על שתי מלחמות העולם וגם על עימותים מודרניים שקנדה עסקה בהם.
  • החלקה על תעלת רידו – בכל חורף קופאת תעלת רידאו והופכת לתאסית משטח החלקה שנמתח לאורך קילומטרים (זהו משטח ההחלקה הארוך ביותר בעולם). אם אתם מבקרים במהלך החורף, תוכלו לשכור גלגיליות בסביבות 20 דולר קנדי ​​אם אין לכם משלכם.

היכן להישאר

  • Hostel Ottawa Backpackers – באכסניה נינוחה זו יש כמה מהלינה הזולה ביותר עִיר. המעונות מרווחים, זה חברתי, וזה ממש ליד שוק בייוורד.
  • HI Ottawa Jail Hostel – הוסטל זה ממוקם בכלא לשעבר. החדרים קטנים (הם תאים לשעבר), אבל זה חלל ייחודי להפליא – וגם קצת מפחיד!

ימים 27-30: מונטריאול, QC

מונטריאול היא אחת הגדולות ביותר דוברות הצרפתית ערים בעולם. שעתיים בלבד מאוטווה, היא ממוקמת במחוז דובר הצרפתית היחיד בקנדה, קוויבק.

באופן אישי, אני חושב שזו אחת הערים הטובות ביותר בקנדה. העיר העתיקה נראית כמו משהו היישר מצרפת מימי הביניים, והמטבח בהשראת צרפת וחיי הלילה האקלקטיים (במיוחד מועדוני הג'אז) לא משאירים מעט לא לאהוב.

הנה ההצעות שלי לדברים לראות ולעשות בזמן שאתה כאן:

  • לשוטט במונטריאול העתיקה – זהו החלק האטרקטיבי ביותר של העיר. יש בו רחובות מרוצפי אבן, ומבני אבן האפורה ההיסטורית שלו מתוארכים לשנות ה -1700. כמה מהמוזיאונים והגלריות לאמנות הטובים ביותר בעיר (כמו מוזיאון הארכיאולוגיה וההיסטוריה של מונטריאול) נמצאים כאן.
  • טיול בהר רויאל – לתצפית על מונטריאול, לטייל במעלה הר רויאל (שעל שמו נקראת העיר). אתה יכול גם לרוץ, לפיקניק או סתם לצפות באנשים ברחבי הפארק. זה שטח ירוק מרגיע.
  • בקר בבזיליקת נוטרדאם – בבזיליקת התחייה הגותית מהמאה ה -17 יש מגדלים כפולים שמזכירים את נוטרדאם בפריס. פניםו מדהים ומלא בציורים דתיים, חלונות ויטראז'ים צבעוניים ועיטור עלי זהב. יש גם אורגן של 7,000 צינורות. סיור בן 60 דקות עולה 15 דולר קנדי.
  • ראה את המוזיאון לאמנויות יפות – במוזיאון ענק זה יש מעל 43,000 יצירות אמנות. ישנן גם גלריות קבועות ותערוכות מתחלפות, כך שתמיד יש משהו חדש לראות. הכניסה היא 24 דולר קנדי.

לקבלת הצעות נוספות, כמו גם טיפים לחיסכון בכסף, עיין במדריך שלי למונטריאול!

היכן להישאר

  • HI Montreal – HI Montreal נמצא רק שתי דקות הליכה מהמטרו, מציע הן מעונות והן חדרים פרטיים, ויש לו שולחן ביליארד. יש גם ארוחת בוקר ופעילויות יומיומיות בחינם, כולל טיולי אופניים, טיולים, סריקת פאב ואפילו טעימות פוטין!
  • הוסטל אלטרנטיבי של מונטריאול העתיקה – ממוקם באזור ההיסטורי של העיר וטיול קצר למרכז העיר, יש בו אווירה אקלקטית ואומנותית. ארוחת בוקר חינם כלולה, ויש הרבה אזורים משותפים למנוחה ופגישה עם מטיילים אחרים.

הנה כמה הצעות נהדרות אחרות לאכסניה!

***

עם חודש שעומד לרשותך, תוכל לחוות את רוב המראות והערים של קנדה מבלי שתצטרך למהר. ועם 10-21 ימים נוספים תוכלו להוסיף עוד מקוויבק ומריטימס, החוף המזרחי המחוספס והציורי של קנדה.

קנדה היא נוף כה מסיבי ומגוון. באמת יש בו משהו לכל אחד. מסלול זה אמנם מכסה רק חלק מקנדה, אך הוא מעניק לך הצצה עד כמה הוא מדהים.

הזמן את הטיול שלך לקנדה: טיפים וטריקים לוגיסטיים

הזמן את הטיסה שלך
מצא טיסה זולה באמצעות Skyscanner או מומונדו . הם שני מנועי החיפוש המועדפים עלי מכיוון שהם מחפשים באתרים ובחברות תעופה ברחבי העולם, כך שתמיד תדעו ששום אבן לא נותרה ללא הפיכה.

הזמן את לינה שלך
אתה יכול להזמין את האכסניה שלך עם Hostelworld . אם אתה רוצה להישאר במקום אחר, השתמש ב- Booking.com מכיוון שהם מחזירים בעקביות את המחירים הזולים ביותר עבור בתי הארחה ומלונות זולים.

אל תשכח מביטוח נסיעות
ביטוח נסיעות יגן עליך מפני מחלות, פציעות, גניבות וביטולים. זו הגנה מקיפה למקרה שמשהו ישתבש. אני אף פעם לא יוצא לטיול בלעדיו כיוון שהייתי צריך להשתמש בו פעמים רבות בעבר. אני משתמש ב- נוודים עולמיים כבר עשר שנים. החברות המועדפות עלי המציעות את השירות והערך הטובים ביותר הן:

מחפש את החברות הכי טובות לחסוך כסף איתן?
עיין בדף המשאבים עבור החברות הטובות ביותר לשימוש בעת נסיעה! אני מפרט את כל אלה שאני משתמש בהם כדי לחסוך כסף כשאני נוסע – ואני חושב שיעזור לך גם!

רוצים לקבל מידע נוסף על קנדה?
הקפד לבקר במדריך היעדים החזק שלנו בקנדה לקבלת טיפים נוספים לתכנון!

קרדיט תמונות : 8 – קמרון מקמין