שאלות ותשובות על השוואות מחירים בשוק החלפים של הרכבים

שאלות ותשובות על השוואות מחירים בשוק החלפים של הרכבים

א.המקצוע שלנו זה השוואת מחירים. שוק החלפים הוא שוק דינאמי ואנו מתעדכנים בשינוי המחירים באופן יומי. ב. אנחנו מכירים היטב את יבואני החלפים והספקים המובילים. יש לנו כוח מיקוח. ג. אנחנו חוסכים בפערי תיווך. במקרים רבים נוכל להציע לך גם מחירי יבואן וגם נמוכים מאלה (במקרה של סטוקים זמינים בשוק).

זה פשוט: מרגע שנציג השרות של נשבר-לי יבין ממך את מהות התיקון, התקלה או הטיפול שנדרש, צוות מקצועי שלנו יצא לבדוק עבורך את המחירים והזמינות של החלקים והתיקון. תוך שעה קלה נחזור אליך ונפרוש בפניך את כל האופציות השונות לתיקון, סוגי חלפים, מחירים מפתיעים ומוסכי השירות. זה השלב בו מתברר שפשוט לחסוך הרבה כסף. חשוב להדגיש – הבחירה היא כולה שלך – אנחנו רק נפרוש בפניך את האופציות השונות ואת מחירי היבואנים והספקים השונים.

לא. המקצוע שלנו הוא השוואת מחירים וחסכון בעלויות ואנו לא מייעצים בנושאים טכניים או בכלל. אם לא ברור לך מה התקלה או מה דרוש תיקון נוכל לתאם לך פגישה באחד המוסכים הוותיקים והמורשים שעובדים איתנו. שם יוכלו לבדוק את רכבך ולחוות דעה מקצועית. אם כבר ברור לך מה דרוש תיקון או החלפה – מרגע שתעביר אלינו את פרטי התיקון שנדרש אנחנו יוצאים לעבוד: צוות מיומן של נשבר-לי בודק ומשווה מהיכן הכי זול והכי מהיר לרכוש את החלק המבוקש מבין היבואנים והספקים ואת עלויות התיקון.

שרות נשבר-לי מכסה את כל סוגי הרכבים וכל סוגי התיקונים והחלפים. ברגע שנבין את התקלה ואת מגבלות התקציב שלך – נוכל להציע לך את הפתרון המתאים לך. ישנם דגמים וחלפים שבהם נוכל לחסוך לך 20% וישנם כאלה שנוכל לחסוך גם 50% ממחיר חלק מקורי. החסכון הוא מרשים.

כשהטיפול התקופתי כולל החלפת חלקים יקרים – שווה לבדוק מחירים אצלנו לפני שמטפלים.

האחריות תחול בשני מישורים לפי סוג התקלה: אחריות יצרן/יבואן (אם התקלה היא בחלק שהוחלף) או אחריות לפי חוק של המוסך המטפל (אם התקלה קשורה להרכבה/תיקון עצמו). יבואן/ספק החלקים ממנו תרכוש את החלק גם מחויב לספק לך את האחריות בכתב. אחריות היבואן/ספק אינה כוללת את עבודת הפירוק והרכבה לשם החלפת החלק.

אם התאונה היא קלה יחסית (מתחת ל-4,000 ₪ עלות משוערת) שווה לבדוק איתנו מחירים גם אם הערכת השמאי עולה לכאורה על סכום ההשתתפות העצמית שלך. פעמים רבות, דרך השוואת המחירים שלנו, תוכל למצוא שעלות התיקון האמיתית היא למעשה נמוכה מההשתתפות העצמית. אם תבחר לתקן בלי להפעיל את הביטוח תוכל גם לשמר את הנחת “העדר תביעות” בעת חידוש הפוליסה בעתיד.

בנשבר-לי אנו שואפים לעבוד בסטנדרד בינלאומי קפדני (וגם לפי החוק בישראל): במידה ורכשת חלק ותבחר להחזירו מכל סיבה שהיא – כספך יוחזר במלואו ובתנאי שהחזרת את המוצר במצב חדש, באריזתו המקורית ותוך 14 ימי עסקים.

בהחלט כן. חלק יוכל להישלח לכתובתך או לכל כתובת שתבקש.

בשלב בדיקת אלטרנטיבות התיקון בשבילך נבקש רק את מספר הרכב שלך, המודל והשנה. פרטים אלה דרושים כדי להתאים את חיפוש החלקים לרכב הספציפי שלך. אם כבר קיבלת הצעת מחיר מסודרת בעבר – זה יכול לעזור לנו מאוד לקצר את התהליך על ידי המספר הסידורי (מק”ט) של החלק הדרוש.
לאחרונה התרחבנו וכיום המוסכים שעובדים איתנו נמצאים בערים הגדולות: ירושלים, תל-אביב וחיפה. בעתיד הקרוב נשבר-לי יתרחבו גם לערים נוספות. בחרנו לשתף פעולה עבורך עם מספר מצומצם של מוסכים גדולים, וותיקים ומורשים. כולם מאושרים על ידי משרד התחבורה.

לאחר שתבצע את התיקון או הטיפול התשלום יבוצע דרך חיוב כרטיס האשראי. בסכומים של מעל 1,000 ₪ ניתן לשלם בשלושה תשלומים ללא ריבית, או בתשלומים נושאי ריבית לפי תנאי חברת האשראי שלך.

* האמור לעיל נכון לשנת 2015 בלבד ואין בעל האתר לוקח שום אחריות בנוגע לכל הכתוב לעיל, זה הוא תוכן להמחשה בלבד.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

תגובות פייסבוק

תגובות חשבון וורדפרס

סגירת תפריט